dissabte, 31 d’octubre del 2009

Seminari

Classe de Seminari del 27 d'octubre

La classe de dimarts la vàrem iniciar amb dos contes com és habitual, la petita diferència és que les dues vam explicar el mateix, en Patufet.
Primer el va explicar l'Hèlia, molt detallat i la veritat és que quan em va tocar explicar-lo a mi em vaig posar una mica nerviosa ja que tenia una mica de presió a causa que era el segon cop que s'explicava en Patufet. Malgrat això em vaig sentir molt còmode explicant aquest conte ja que les meves companyes de Seminari em van ajudar i van cantar la cançó amb mi.

Després d'explicar els contes es va entrengar el treball de "Com eren els meus mestres?" i vam comentar experències que recordàvem des de la nostra infància fins al batxillerat. Majoritariament els records eren positius, poca gent tenia una record o una anècdota a explicar negativa.
Fer aquest treball em va agradar molt ja que vaig recordar experiències de molt professora que ni tan sols recordava.
Tot i que crec que som l'únic Seminari que ha fet aquest treball el recomano a tothom, personalment a mi em va agradar molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada