dijous, 26 de novembre del 2009

valoració treball blogosfera

Per el que fa el treball de la Blogosfera, en nostre cas, el tema era sobre la Grip A.
Cada component del grup a buscat informació i ens hem anat enllaçant de manera que, hem creat una blogosfera.

En el meu cas vaig veure que una component de meu grup (Anna Fernández) havia buscat informació sobre les noves vacunes de la Grip A i com que ho vaig trobar molt interessant, em vaig posar a cercar inforació sobre els principals grups de risc, nens i embarassades.

Vaig cercar informació sobre aquest tema perquè vaig trobar que estava relacionat amb el tema que havia buscat l'Anna i a alhora vaig creure que eren dos temes molt importants sobre la Grip A.

Una altra component del grup (la Mercè) va entrar al meu bloc i va veure que era interessant la meva aportació i per això ella em va convidar a entrar al seu bloc per poder veure la informació que ella havia cercat.
D'aquesta manera hem anat creant una blogosfera que trobo interessant i útil per a molta gent que necessiti aquesta informació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada